Αντίκες που άντεξαν στον χρόνο
Ο Ντρου ανακαλύπτει σπάνιες αντίκες που άντεξαν στο πέρασμα του χρόνου. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται ένα ερμάριο του 18ου αι. σε εξαιρετική κατάσταση κι ένα κομό από το Βατικανό.