Πού κρύβονται οι πολυτιμότεροι θησαυροί
Ο Ντρου ξεναγεί τη Βίκι στα μέρη που συνέβαλαν στη διαμόρφωση του μοναδικού του γούστου για την περισυλλογή διακοσμητικών αντικειμένων και αντικών.