Ανακαίνιση πέρα από κάθε φαντασία
Ο Ράσελ Χολμς βρίσκει ιδιοφυείς συμβιβασμούς και οικονομικές λύσεις για να "ανασταίνει" φιλόδοξες ανακαινίσεις.