Building Off the Grid: Big Sky Ranch
Οι κοσμογυρισμένοι Τζον και Έτα Σμιθ είναι έτοιμοι να ζήσουν με την κόρη τους σε ένα αυτόνομο σπίτι με ράντσο βισώνων στη Μοντάνα.