Bacon, Banana and Bling
Een deel St. Patrick's Day, een deel varkensgebraad, het is St. Piggy's Day! Gefrustreerd om te horen dat zijn beroemde bananenroomtaarten niet verkopen, vraagt de bemanning zich af waarom.