Sweet Chicken and Sweeter Revenge
Een lokaal restaurant viert zijn jubileum en hun specialiteit is kip en wafels. De jongens stekken hun handen uit de mouwen om een monstertaart te maken voor een kinderdagverblijf. Frankie is al jaren de grappenmaker, maar nu nemen de meisjes wraak!