Pizza, Petals and Pandemonium
Een van Amerika's oudste pizzeria's wordt 110 en ze hebben een cake nodig die de mijlpaal waardig is. Buddy's zus, Madeline, neemt een bestelling op. En Buddy besluit dat het tijd is dat zijn jongens discipline leren in de bakkerij.