Mother's Day and Men in Uniform
Mamma is terug uit Florida! Deze keer is extra bijzonder, want ze ziet de bakkerij voor het eerst sinds de verbouwing. Buddy is vereerd om een taart te maken voor de Amerikaanse marine terwijl ze Fleet Week vieren en Grace vindt een nieuwe hobby!