High Tea and Hot Rods
Buddy en de jongens voelen zich nogal verfijnd als ze een cake maken voor de geboorte van de koninklijke baby, Charlotte. En de vonken vliegen wanneer Mary's zwager een hot rod-cake bestelt voor zijn autoreparatiewerkplaats.