Lights, Camera, Cake
Buddy maakt een taart voor het Tribeca Film Festival. De vulling met popcornsmaak is een uitblinker! De klanten van Carlo zijn terug om een speciale bestelling te plaatsen en Buddy maakt een Sweet 16-cake.