Bridges, Beaches And Bad News
Buddy wordt gevraagd om een taart te maken voor Academy Award-winnaars Common en John Legend. Maar alles wordt in de wacht gezet als Buddy erachter komt dat Mauro met spoed naar het ziekenhuis is gebracht!