Kid Crush and Carnival
Buddy maakt een carnavaltaart voor een lokaal Braziliaans restaurant. Thuis helpt Buddy zijn 7-jarige zoon Marco om indruk te maken op zijn Valentijn door te doen waar de jongens van Valastro het beste in zijn: bakken!