Everything Old is New Again
Na 50 jaar en miljoenen klanten is het tijd om de oorspronkelijke Carlo's bakkerij te renoveren. Buddy wordt gevraagd om de beroemdste inwoner van Hoboken, Frank Sinatra, te eren.