College, Cherry and Challenges
De bemanning van Carlo verwelkomt de lente met een kersenbloesemtaart voor een plaatselijk park. Grace en Joey vieren het afstuderen van Rob. Daarnaast durft een jonge culinaire student te beweren dat hij een cannoli beter kan maken dan de baas.