Cake of Thrones
Buddy komt meer te weten over Ralph's geheime leven als Live Action-rollenspeler wanneer hij wordt gevraagd om een cake van een mythische griffioen te maken. Buddy maakt een wereldse taart voor buitenlandse uitwisselingsstudenten.