Buddy en de jongens worden gevraagd om een dier te maken dat half leeuw en half vis is, voor de 50ste verjaardag van Singapore. Bij de bakkerij worden de brownies opgedroogd en vinden de bakkers onverwachte inspiratie uit het verleden.