The Butcher and the Baker
De jongens gaan op consult bij een slager en nemen een plak inspiratie mee naar huis voor de lunch. Ondertussen wordt baby Carlo 4! Er wordt hard gewerkt in de familie en Buddy's neef wil bewijzen dat hij het in zich heeft om het bij de bakkerij te maken.