Maggie i Elijah uče od Negana novu taktiku preživljavanja. Eugeneova grupa eliminira šetače kako bi platili kazne dok Yumiko ide na razgovor za posao više klase. Daryl saznaje više o Lei i Žeteocima. Gabriel susreće Božjeg čovjeka.