Maggie, Lydia i Elijah pomažu Aaronu i Gabrielu u spasilačkoj misiji. U kaosu, Negan se zatekne kako pazi na Hershela. Na drugom mjestu Sebastian prisiljava Daryla i Rositu na pljačku.