Daryl i Carol istražuju gdje su njihovi prijatelji nakon što je Pamela postigla da nestanu iz Commonwealtha. Nažalost, njihov jedini trag je Hornsby. U međuvremenu, Pamela traži od Yumiko da tuži Eugenea u ime Commonwealtha.