Daryl predvodi misijski tim u potrazi za vojnom bazom koju je otkrio. Maggie priča svoju priču, potaknuvši novu misiju za preživljavanje koju može voditi samo Negan. Eugene i njegova skupina prolaze procjenu paravojne policije Commonwealtha.