Hornsby šalje Daryla i trupe da se suoče s Maggie na Hilltopu. Nakon mučne pljačke Rosita natjera Connie, Kelly, Eugenea i Maxa da istraže Miltonove. Nakon operacije Ezekiel rabi svoj novi život kako bi pomogao bolničkim pacijentima u nuždi.