Maggiena misija vodi tim kroz tunel podzemne željeznice dok ih izazivaju šetači koji vrebaju i neposlušni Negan. S Eugeneovom grupom Yumiko traži odgovore o svojem bratu i zahtijeva ubrzani postupak ulaza u Commonwealth.