Žeteoci brane Meridian od nadolazećeg stada. Pope sumnja da Maggie stoji iza napada dok Daryl postupa oprezno. U međuvremenu, Alexandrijci se bore kako bi se zaštitili kada ih snažna oluja ostavi ranjivima na šetače.