Aaron, Carol, Lydia i Jerry odlaze do ruševina Hilltopa po kovački alat i obližnju divljač. Eugeneova grupa prolazi kroz orijentaciju u Commonwealthu. Maggie i Negan vuku se kroz šumu. Judith i djeca sukobljavaju se s tinejdžerima.