Eugene bježi nakon incidenta na Dan osnivača. Pamela zadaje Merceru da istraži gdje se nalazi, na Maxov i Princessin užas. U međuvremenu, Aaron, Jerry, Lydia i Elijah nailaze na neobičnu komplikaciju na napuštenom renesansnom sajmu.