Ezekiel i Negan udružuju se kako bi vodili tajnu radničku pobunu protiv upravitelja. Aaron, Jerry, Lydia i Elijah sustižu Lukea i Jules koji bježe iz Oceansidea. Eugeneu se sudi, a Yumiko ga brani.