Odvojeni od svoje djece, Maggie, Gabriel i Rosita prate vojni konvoj do tajanstvenog odredišta. Ezekiel, Kelly, Negan i Annie nađu se na radilištu. Daryl i Carol slijede vlak u koji se ukrcala Connie.