Daryl i Carol hitno odvezu Judith u bolnicu. Rosita, Eugene i Gabriel traže Coco. Maggie i Negan dižu oružje protiv Pamele. Dok se građani Commonwealtha nose sa stadom, naši se junaci okupljaju za posljednju borbu kako bi spasili svoju budućnost.