Istinita priča
Ovaj psihološki triler, temeljen na istinitim događajima, govori o osramoćenom novinaru (Jonah Hill) uvučenom u igru mačke i miša s optuženim ubojicom (James Franco) koji je preuzeo novinarev identitet.