Fabulacija o brijačini
Rajeva iskrenost o njegovoj prošlosti obije mu se o glavu nakon što njegova djevojka Emily ignorira Penny. U međuvremenu, dečki razmišljaju da postanu ortaci u Stuartovoj trgovini stripova.