Zahtjev za kolonizaciju
Posjet trgovini za kućne ljubimce završi svađom kada Amy sazna da se Sheldon prijavio na jednosmjernu misiju za kolonizaciju Marsa. Također, Leonard iznenadi Penny kupnjom, a Raj je uhvaćen pri njuškanju po Emilynu stanu.