Upad na ranč Skywalker
Kad Leonarda i Sheldona pozovu da održe govor na fakultetu Berkeley, oni onamo otputuju zaobilaznim putom kako bi se pokušali ušuljati na ranč „Skywalker“ Georgea Lucasa i upoznati jednog od svojih idola.