Kritika internetskih anonimusa
Nakon što Leonard i Sheldon zajednički objave rad na temu fizike, moraju se braniti od kritika online nasilnika. Također, tijekom ženske večeri, Penny, Amy i Bernadette suočavaju se s neugodnim trenucima iz svoje prošlosti.