Neadekvatnost prvog bacanja
Howard je nervozan kad ga NASA zamoli da izvede prvi udarac na utakmici za Nacionalni dan svemira. Također, Leonard i Penny pokušavaju dokazati da Sheldon nema pravo nakon što on utvrdi da su on i Amy superiorniji par.