Devijacija septuma
Kad Leonard obavi na manju operaciju na nosu, Sheldon je onaj kojemu je potrebna sućut. U međuvremenu, skorašnja rastava Rajevih roditelja potakne Howarda i Bernadette da rade na vlastitom braku.