Prekršaj zbog autorstva
Nastaje konflikt kad časopis ne spomene Leonarda u članku o radu koji je napisao sa Sheldonom. A nestanak struje u kući gospođe Wolowitz dovodi do konačne obiteljske večere u njezinu čast.