Mučne metode koncentracije
Amy i Bernadette optuže Penny da „kvari raspoloženje“ nakon što ona dobije e-mail s posla tijekom njihova vikenda u Vegasu. U međuvremenu, momci pokušavaju izmisliti nešto cool, ali nađu samo nove načine odugovlačenja.