Akceleracija naklonosti
Kad ekipa čuje za pokus dizajniran da se sudionici u njemu zaljube, Sheldon i Penny ga za šalu iskušaju. U međuvremenu, Leonard, Amy, Raj i Emily provode večer pokušavajući pobjeći iz sobe sa zombijem.