Koncept majčinske naklonosti
Naravi se sukobljavaju, a iskre frcaju kad se napokon susretnu Sheldonova i Leonardova majka. U međuvremenu, Howard odluči biti muško i obaviti pošten dio kućanskih poslova, ali ne bez male pomoći svojih prijatelja.