Renovacija striparnice
Howard dobiva šokantne vijesti dok se svi spremaju za ponovno otvaranje Stuartove trgovine stripovima. Penny poučava Sheldona kako prijeći preko nečeg, no ne može slijediti vlastiti savjet nakon što sazna nešto u vezi s Amy što je naljuti.