Kulminacija prve noći
Sheldon se pokuša zbližiti s Amynim ocem. Ali kad Howard namami gospodina Fowlera magičnim trikovima, Sheldon nema izbora osim da se zbliži s gospođom Fowler. U međuvremenu, Raj i Anu pokušavaju stupiti u tjelesne odnose.