Sporni paintball
Penny i Leonard organiziraju igru paintballa koja rezultira kaosom kad Sheldon postane ljubomoran na Amy, Raj ulovi Anu s njezinim bivšim dečkom, a Stuart se odbije doseliti k Denise.