Majčinske peripetije
Leonard je ugodno iznenađen kada njegova majka Beverly dođe u posjet i iskreno je ljubazna prema njemu – sve dok ne sazna pravi razlog njezina dolaska. U međuvremenu, Denise i Stuart predugo su ostali u gostima u kući Wolowitz.