Turbulencije s Tamom
Kada Sheldon svima odbija reći zašto nikada nije spomenuo Tama, svog najboljeg prijatelja iz djetinjstva, Leonard uzima stvari u svoje ruke. Također, Bernadette i Penny izvode Rajevu zaručnicu, Anu, na večeru.