Radikalna pozicija
Kada Sheldonovu i Amynu teoriju superasimetrije dokažu dva fizičara iz Chicaga, oni su oduševljeni – sve dok ne pokušaju izbaciti Amy iz nominacije za Nobelovu nagradu!