Kalkulacija prokreacije
Život Howarda i Bernadette zakomplicira se kada Stuart počne dovoditi svoju novu djevojku kući. U međuvremenu, Penny i Leonard razgovaraju o zasnivanju nove obitelji, dok Raj ispituje dogovoreni brak.