Igranje sa slavnim osobama
Kad društvo sazna da je Wil Wheaton domaćin igre D & D za slavne u kojoj sudjeluju William Shatner, Joe Manganiello, legenda Kareem Abdul-Jabbar i redatelj Kevin Smith, služe se obmanom da se domognu jedinog slobodnog mjesta.