Zamke konkurencije
Kad su Penny i Bernadette otišle u San Diego na konvenciju o farmaceutskoj prodaji, Howard je ostao zadužen za djecu. Ali kad Sheldon pronađe knjigu o eksperimentiranju s djecom, dečki i Amy na to potroše cijeli dan.