Odmazda za imitaciju
Kad se Howard preruši u Sheldona za Noć vještica, Sheldon traži odmazdu na Leonardovoj i Pennynoj zabavi za Noć vještica. U međuvremenu, Leonard se šokira što se Penny ne sjeća njihova prvog poljupca.